چگونه ابزار قدرتی را خریداری کنیم؟؟

معرفی مینی فرز شارژی
۱۵ مهر ۱۳۹۸
ابزار هیدرولیک انرپکENERPAC
۱۵ مهر ۱۳۹۸
معرفی مینی فرز شارژی
۱۵ مهر ۱۳۹۸
ابزار هیدرولیک انرپکENERPAC
۱۵ مهر ۱۳۹۸

چگونه ابزار قدرتی را خریداری کنیم؟؟

چگونه ابزار قدرتی را خریداری کنیم؟

تاریخ مقاله: ۱۳۹۸/۷/۱۵

خرید یک ابزار مناسب همیشه کار آسانی نیست ، باید ابزاری را انتخاب نمائید که کاری که از آن می خواهید را برای شما انجام دهد ، باید برندی را انتخاب کنید که علاوه بر این  که معروف باشد ، بتواند نیازهای شما را برطرف کند ، در این مقاله می توانید با رعایت نکاتی که ذکر شده است ، ابزار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

۱) تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید

گه گاهی دوست دارید که فقط ابزاری داشته باشید که کار شما را راه بیندازد و گه گاهی هم ابزاری را برای کاری می خواهید که حرفه ای باشد ، که از این لحاظ کمی باید روی افزایش قیمت آن حساب کنید. در این بحث قیمت ، مبحث برند ها نیز بسیار مهم هستند ، چون برند های بسیار زیادی می باشند که ابزار های گوناگونی از قبیل ، ابزارهای دستی ، برقی صنعتی و … عرضه می کنند.

۲) به دنبال کیفیت باشید

اگر شما از برندهای صنعت ابزار و یراق بی خبر هستید می توانید از دیگران سوال بپرسید ، و یا اینکه یک تحقیق به صورت اینترنتی انجام دهید تا با برند های و کمپانی های این دسته از محصولات آشنا شوید ، انتخاب برند مناسب برای خرید ابزار بسیار کار مهمی است.

۳) تصمیم بگیرید که ابزار بی سیم (Cordless) می خواهید یا با سیم

مزیت استفاده از ابزارهای دارای سیم ،  این است که اینگونه ابزارها دارای قدرت بیشتری نسبت به بدون سیم می باشند  و معمولا هم ارزان تر هستند  و اینکه باتری هم ندارند که بخواهند شارژ شوند. اما ابزارهای بدون سیم ، ابزارهایی هستند که نیازهای هر کاربری تامین می کنند ،  اما این را به خاطر داشته باشید که ابزار های Cordless ممکن است قبل اتمام کار شما با ابزار،  شاٰرژ خالی کنند ، اگر نگرانی شما در مورد شارژ ابزارهای بدون سیم است ، پیشنهاد میکنیم که چند باتری اضافه خریداری نمائید.

۴) ویژگی های ابزار مورد نظر خود را با محصولات ارائه شده در بازار مقایسه کنید

هر برند و هر ابزاری از هر شرکتی ویژگی های خاص خود را دارد ، یکی ارزانتر است و یکی گرانتر ، یکی دارای گارانتی  و دیگری ممکن است هر دو ویژگی را داشته باشد.

۵)در صورت ممکن گارانتی دار خریداری کنید

شما هم ممکن است از کسانی باشید که اول باید ابزار را تست کنید و سپس خرید خود را ثبت کنید ، در این صورت به شما پیشنهاد میکنیم که از برندی خریداری نمائید که دارای گارانتی تعویض و یا حداقل تعمیر باشد.

امیدواریم که به ابزار مورد نظر خود دست پیدا کنید

گرد اورنده: گروه صنعتی نیرو صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *